Kuvaus
- ProSupport
- 3 vuosi/vuosia
- Palveluaika (tuntia x päivää): 24x7x365
- Puhelintuki Web-tuki
DELL 3Y Basic Onsite to 3Y ProSpt, 3 vuosi/vuosia, 24x7x365
DELL 3Y Basic Onsite to 3Y ProSpt. Vuosien määrä: 3 vuosi/vuosia, Palveluaika (tuntia x päivää): 24x7x365
Kuvaus | |
ProSupport tarjoaa priorisoidun 24/7-pääsyn tukeen, huollon asiakkaan tiloissa etädiagnoosin jälkeen sekä SupportAssist-teknologian, joka havaitsee ongelmia ja ilmoittaa niistä automaattisesti. Näin Dell voi auttaa sinua minimoimaan häiriöajan. Dell Technologies Services -palveluiden saatavuus ja ehdot vaihtelevat alueittain ja tuotteittain. Saat lisätietoja myyntiedustajalta. |
|
Tuotteen ominaisuudet | |
|
|
Yleistä | |
Sisältää huollon | Osat ja työ |
Sijainti | On-site |
Sopimusaika | 3 vuotta |
Vasteaika | Seuraava työpäivä |
Huollon saatavuus | 10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 3 vuotta – on-site – vasteaika STP – saatavuus 10 tuntia päivässä / maanantai – perjantai
Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – online-tuki – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – etädiagnoosi – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin | Dell Latitude 9410 2-in-1 |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.