Kuvaus
LENOVO 4Y PREMIER SUPPORT: THINKVISION VISUAL HALO
Kuvaus | |
Lenovo Premier Support tarjoaa ANZ-pohjaista edistynyttä vianmääritystä ja kokonaisvaltaista tapausten hallintaa. IT-budjettien supistuessa haluat lisätä nykyisten sisäisten IT-tukitiimien tehokkuutta. Lenovo Premier Support auttaa tarjoamalla korkeasti koulutettua henkilökuntaa tukemaan pidennettyinä aukioloaikoina keskittyen edistyneeseen vianmääritykseen ja tapausten hallintaan. |
|
Tuotteen ominaisuudet | |
|
|
Yleistä | |
Sisältää huollon |
Osat ja työ |
Sijainti |
On-site |
Sopimusaika |
4 vuotta (alkaen varusteiden alkuperäisestä ostopäivästä) |
Vasteaika |
Seuraava työpäivä |
Tuetut konfiguroinnit |
System with 3 years courier warranty |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 4 vuotta – on-site – vasteaika STP Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.