DELL SERVICE 5Y PROSUPPORT PLUS (2 Y BW TO 5 Y PSP) (OTA_2OS5PSP)

110,2087,81

Saatavuus

Noutopisteessä 0 kpl
Heti toimitettavissa 100 kpl
Toimitusaika 1-3 Arkipäivää

Tuotetiedot

Tuotekoodi OTA_2OS5PSP
Valmistaja DELL
Maksa erissä keskimäärin noin 5,50 /kk
(Joustava erämaksu, 24 kuukauden maksuajalla KLARNA erämaksulla)
Luoton kokonaiskustannus 132,10 - Lue lisää

Kuvaus

Viiden vuoden Dell ProSupport Plus NBD On-Site -palvelulaajennus. Dell ProSupportin avulla asiakkaat voivat ottaa täyden hyödyn Dellin tukipalveluista ja varmistaa liiketoiminnan kannalta tärkeiden järjestelmien toimintavarmuuden kaikissa tilanteissa. ProSupportiin sisältyy aina varaosat ja korjaus asiakkaan tiloissa. Prosupport Plus on Dellin kattavin palvelulaajennus, joka sisältää On-site -tuen lisäksi mm. Accidental Damage -vahinkoturvan.

  • ProSupport -tukinumero ja yhteys teknisiin asiantuntijoihin 24/7, suomen kielellä klo 8 – 16
  • On-site-tuki sisältäen työt asiakkaan tiloissa seuraavan arkipäivän vasteajalla – 24/7
  • Ohjelmistotuki kattaen tuetut käyttöjärjestelmät ja myös tietyt kolmannen osapuolen ohjelmistot
  • SupportAssist -toiminnallisuus proaktiiviseen, automaattiseen vikojen tunnistukseen, vikailmoituksiin ja automaattiseen tukitapauksen luomiseen
  • Vakiona Keep Your Hard Drive -palvelu ja Dell Accidental Damage -vakuutus laitteen putoamisen, nesteen aiheuttaman vian tai ylijännitepiikin varalta

Dell Palvelulaajennuksen tilaaminen on helppoa. Lisää ostoskoriin tuote ja haluamasi palvelulaajennus, ja paketti on valmis. Palvelulaajennusta ei tarvitse rekisteröidä erikseen sillä F9 ja Dell hoitavat rekisteröinnin puolestasi. Mikäli tukilaajennus tilataan ilman laitteistoa, tulee laitteen service tag ilmoitaa tilauksen yhteydessä.

Takuulaajennus tulee tilata 90 päivän kuluessa päätelaitteen tilauksesta.

Kuvaus
Kriittiset työmäärät ja sovellukset edellyttävät jatkuvaa käytettävyyttä. Niitä tukevat järjestelmät tarvitsevat muutakin kuin rikkoutumis- ja korjaustukea – ne tarvitsevat automatisoituja, ennakoivia ja ennakoivia toimenpiteitä, jotta ongelmat voidaan ehkäistä ennen kuin ne ilmenevät. ProSupport Plus on vastaus.
ProSupport Plus on luotu vastauksena muuttuviin datakeskuksiin ja monimutkaisiin ympäristöihin, ja siinä yhdistyvät asiantuntemus, teknologia ja analytiikka, jotta voit ottaa monimutkaiset teknologiat käyttöön luottavaisin mielin. Tämä yritysluokan tukitarjous parantaa ennakoivasti kriittisten järjestelmiesi suorituskykyä ja vakautta, jolloin voit keskittyä strategisiin tavoitteisiisi.
Tuotteen ominaisuudet
  • Monimutkaisten teknologioiden käyttöönotto luottaen asiantuntijoihin
  • Paranna suorituskykyä ja vakautta automaattisten ennakoivien ja ennakoivien suositusten avulla
  • Maksimoi työmäärän käytettävyys SupportAssistin ja Secure Remote Services -palvelujen mahdollistaman automaattisen tuen avulla
Yleistä
Sisältää huollon

Osat ja työ

Sijainti

On-site

Sopimusaika

5 vuotta

Vasteaika

Seuraava työpäivä

Huollon saatavuus

10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa

Tiedot
Huolto ja tuki

Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 5 vuotta – on-site – vasteaika STP – saatavuus 10 tuntia päivässä / maanantai – perjantai

Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 5 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – online-tuki – 5 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 5 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – etädiagnoosi – 5 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 5 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Yhteensopivuustiedot
Suunniteltu malleihin

Dell OptiPlex 7420 All In One

Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.

Lisätiedot

Paino 2,9 kg (kilogramma)
Valmistaja

Tuotekoodi

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “DELL SERVICE 5Y PROSUPPORT PLUS (2 Y BW TO 5 Y PSP) (OTA_2OS5PSP)”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *