Kuvaus
- ProSupport
- 5 vuosi/vuosia
- Palveluaika (tuntia x päivää): 24x7x365
- Puhelintuki Web-tuki
Viiden vuoden Dell ProSupport NBD On-Site -palvelulaajennus. Dell ProSupportin avulla asiakkaat voivat ottaa täyden hyödyn Dellin tukipalveluista ja varmistaa liiketoiminnan kannalta tärkeiden järjestelmien toimintavarmuuden kaikissa tilanteissa. ProSupportiin sisältyy aina varaosat ja korjaus asiakkaan tiloissa.
- ProSupport -tukinumero ja yhteys teknisiin asiantuntijoihin 24/7, suomen kielellä klo 8 – 16
- On-site-tuki sisältäen työt asiakkaan tiloissa seuraavan arkipäivän vasteajalla – 24/7
- Ohjelmistotuki kattaen tuetut käyttöjärjestelmät ja myös tietyt kolmannen osapuolen ohjelmistot
- SupportAssist -toiminnallisuus proaktiiviseen, automaattiseen vikojen tunnistukseen, vikailmoituksiin ja automaattiseen tukitapauksen luomiseen
Dell Palvelulaajennuksen tilaaminen on helppoa. Lisää ostoskoriin tuote ja haluamasi palvelulaajennus, ja paketti on valmis. Palvelulaajennusta ei tarvitse rekisteröidä erikseen sillä F9 ja Dell hoitavat rekisteröinnin puolestasi. Mikäli tukilaajennus tilataan ilman laitteistoa, tulee laitteen service tag ilmoitaa tilauksen yhteydessä.
Takuulaajennus tulee tilata 90 päivän kuluessa päätelaitteen tilauksesta.
Kuvaus | |
ProSupport on suunniteltu tarjoamaan nopeaa ennakoivaa IT-tukea kaikenkokoisille yrityksille. Dell ProSupport tekee siitä helppoa, koska saat käyttöön insinööritiimin, joka on aina tavoitettavissa, tarjoaa yhden ainoan lähteen laitteisto- ja ohjelmisto-ongelmiin ja reagoi nopeasti maksimoidakseen käyttäjien käyttöajan. ProSupportissa on myös SupportAssist-teknologia, joka mahdollistaa ongelmien ennakoivan seurannan ja havaitsemisen sekä automaattisen tapauksen luomisen nopeampaa ratkaisua varten. Dell ProSupportin avulla IT-tiimisi voi keskittyä strategisiin prioriteetteihin, liiketoiminnan edistämiseen, eikä aikaa vievään päivittäiseen käyttäjätukeen. | |
Yleistä | |
Sisältää huollon |
Osat ja työ |
Sijainti |
On-site |
Sopimusaika |
2 vuotta |
Tuettu jakso |
4. ja 5. vuosi |
Vasteaika |
Seuraava työpäivä |
Huollon saatavuus |
10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 2 vuotta – on-site – vasteaika STP – saatavuus 10 tuntia päivässä / maanantai – perjantai Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 2 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – online-tuki – 2 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 2 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – etädiagnoosi – 2 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 2 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.