DELL SERVICE 5Y PROSUPPORT (3Y PS TO 5Y PS) (L5SL5_3PS5PS)

144,95115,50

Saatavuus

Noutopisteessä 0 kpl
Heti toimitettavissa 100 kpl
Toimitusaika 1-3 Arkipäivää

Tuotetiedot

Tuotekoodi L5SL5_3PS5PS
Valmistaja DELL
Maksa erissä keskimäärin noin 7,20 /kk
(Joustava erämaksu, 24 kuukauden maksuajalla KLARNA erämaksulla)
Luoton kokonaiskustannus 173,80 - Lue lisää

Kuvaus

Viiden vuoden Dell ProSupport NBD On-Site -palvelulaajennus. Dell ProSupportin avulla asiakkaat voivat ottaa täyden hyödyn Dellin tukipalveluista ja varmistaa liiketoiminnan kannalta tärkeiden järjestelmien toimintavarmuuden kaikissa tilanteissa. ProSupportiin sisältyy aina varaosat ja korjaus asiakkaan tiloissa.

  • ProSupport -tukinumero ja yhteys teknisiin asiantuntijoihin 24/7, suomen kielellä klo 8 – 16
  • On-site-tuki sisältäen työt asiakkaan tiloissa seuraavan arkipäivän vasteajalla – 24/7
  • Ohjelmistotuki kattaen tuetut käyttöjärjestelmät ja myös tietyt kolmannen osapuolen ohjelmistot
  • SupportAssist -toiminnallisuus proaktiiviseen, automaattiseen vikojen tunnistukseen, vikailmoituksiin ja automaattiseen tukitapauksen luomiseen

Dell Palvelulaajennuksen tilaaminen on helppoa. Lisää ostoskoriin tuote ja haluamasi palvelulaajennus, ja paketti on valmis. Palvelulaajennusta ei tarvitse rekisteröidä erikseen sillä F9 ja Dell hoitavat rekisteröinnin puolestasi. Mikäli tukilaajennus tilataan ilman laitteistoa, tulee laitteen service tag ilmoitaa tilauksen yhteydessä.

Takuulaajennus tulee tilata 90 päivän kuluessa päätelaitteen tilauksesta.

Kuvaus
ProSupport tarjoaa priorisoidun 24/7-pääsyn tukeen, huollon asiakkaan tiloissa etädiagnoosin jälkeen sekä SupportAssist-teknologian, joka havaitsee ongelmia ja ilmoittaa niistä automaattisesti. Näin Dell voi auttaa sinua minimoimaan häiriöajan.
Dell Technologies Services -palveluiden saatavuus ja ehdot vaihtelevat alueittain ja tuotteittain. Saat lisätietoja myyntiedustajalta.
Tuotteen ominaisuudet
  • Suora yhteys paikallisiin ProSupport-insinööreihin 24/7
  • SupportAssist-teknologia, joka havaitsee ongelmat ennakoivasti ja ilmoittaa niistä automaattisesti
  • Tuki seuraavana päivänä asiakkaan luona etädiagnoosin jälkeen
Yleistä
Sisältää huollon Osat ja työ
Sijainti On-site
Sopimusaika 2 vuotta
Tuettu jakso 4. ja 5. vuosi
Vasteaika Seuraava työpäivä
Huollon saatavuus 10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Tiedot
Huolto ja tuki Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 2 vuotta – on-site – vasteaika STP – saatavuus 10 tuntia päivässä / maanantai – perjantai

Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 2 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 2 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – online-tuki – 2 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 2 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – etädiagnoosi – 2 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Yhteensopivuustiedot
Suunniteltu malleihin Dell Latitude 5290, 5300, 5300 2-in-1, 5310, 5310 2-in-1, 5320, 5400, 5401, 5410, 5411, 5420, 5480, 5490, 5491, 5500, 5501, 5510, 5511, 5520, 5580, 5590, 5591

Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.

Lisätiedot

Valmistaja

Tuotekoodi

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “DELL SERVICE 5Y PROSUPPORT (3Y PS TO 5Y PS) (L5SL5_3PS5PS)”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *