Kuvaus
- Basic Onsite
- 5 vuosi/vuosia
- Palveluaika (tuntia x päivää): 8x5
- Puhelintuki Web-tuki
Viiden vuoden osavaihtotakuu seuraavan arkipäivän vasteajalla vian diagnosoinnista. Dell toimittaa uuden osan asiakkaalle, ja jos osa ei ole asiakkaan itse vaihdettavissa, huolto tulee ja vaihtaa osan.
Dell Palvelulaajennuksen tilaaminen on helppoa. Lisää ostoskoriin tuote ja haluamasi palvelulaajennus, ja paketti on valmis. Palvelulaajennusta ei tarvitse rekisteröidä erikseen sillä F9 ja Dell hoitavat rekisteröinnin puolestasi. Mikäli tukilaajennus tilataan ilman laitteistoa, tulee laitteen service tag ilmoitaa tilauksen yhteydessä.
Takuulaajennus tulee tilata 90 päivän kuluessa päätelaitteen tilauksesta.
Yleistä | |
Sisältää huollon | Osat ja työ |
Sijainti | On-site |
Sopimusaika | 2 vuotta |
Tuettu jakso | 4. ja 5. vuosi |
Vasteaika | Seuraava työpäivä |
Huollon saatavuus | Työtunnit / 5 päivää viikossa |
Hinnoittelutyyppi | Near-Point-Of-Sale (NPOS) |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 2 vuotta – on-site – vasteaika STP – saatavuus normaaleina työaikoina / maanantai – perjantai
Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 2 vuotta – saatavuus normaaleina työaikoina / maanantai – perjantai Tekninen tuki – online-tuki – 2 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 2 vuotta – saatavuus normaaleina työaikoina / maanantai – perjantai |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin | Dell OptiPlex 7410 All In One |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.