Kuvaus
Viiden vuoden osavaihtotakuu seuraavan arkipäivän vasteajalla vian diagnosoinnista. Dell toimittaa uuden osan asiakkaalle, ja jos osa ei ole asiakkaan itse vaihdettavissa, huolto tulee ja vaihtaa osan.
Dell Palvelulaajennuksen tilaaminen on helppoa. Lisää ostoskoriin tuote ja haluamasi palvelulaajennus, ja paketti on valmis. Palvelulaajennusta ei tarvitse rekisteröidä erikseen sillä F9 ja Dell hoitavat rekisteröinnin puolestasi. Mikäli tukilaajennus tilataan ilman laitteistoa, tulee laitteen service tag ilmoitaa tilauksen yhteydessä.
Takuulaajennus tulee tilata 90 päivän kuluessa päätelaitteen tilauksesta.
Kuvaus | |
Dellin peruspalvelu tarjoaa luotettavaa tukea laitteiston korjaus- ja vaihtotarpeisiin. Työskentele Dellin nimeämissä puhelin- ja korjauskeskuksissa paikallisten tukialan ammattilaisten kanssa, jotka korjaavat tai vaihtavat laitteet sekä varaosat ja työvoiman. | |
Tuotteen ominaisuudet | |
|
|
Yleistä | |
Sisältää huollon |
Osat ja työ |
Sijainti |
On-site |
Sopimusaika |
3 vuotta |
Tuettu jakso |
3., 4. ja 5. vuosi |
Vasteaika |
Seuraava työpäivä |
Huollon saatavuus |
10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 3 vuotta – on-site – vasteaika STP – saatavuus 10 tuntia päivässä / maanantai – perjantai Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 3 vuotta – saatavuus normaaleina työaikoina / maanantai – perjantai Tekninen tuki – online-tuki – 3 vuotta – saatavuus normaaleina työaikoina / maanantai – perjantai Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 3 vuotta – saatavuus normaaleina työaikoina / maanantai – perjantai |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin |
Dell OptiPlex 7420 All In One |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.