Kuvaus
- ProSupport Plus
- 1 lisenssi(t)
- 4 vuosi/vuosia
- Puhelintuki Web-tuki
Neljän vuoden Dell ProSupport Plus NBD On-Site -palvelulaajennus. Dell ProSupportin avulla asiakkaat voivat ottaa täyden hyödyn Dellin tukipalveluista ja varmistaa liiketoiminnan kannalta tärkeiden järjestelmien toimintavarmuuden kaikissa tilanteissa. ProSupportiin sisältyy aina varaosat ja korjaus asiakkaan tiloissa. Prosupport Plus on Dellin kattavin palvelulaajennus, joka sisältää On-site -tuen lisäksi mm. Accidental Damage -vahinkoturvan.
- ProSupport -tukinumero ja yhteys teknisiin asiantuntijoihin 24/7, suomen kielellä klo 8 – 16
- On-site-tuki sisältäen työt asiakkaan tiloissa seuraavan arkipäivän vasteajalla – 24/7
- Ohjelmistotuki kattaen tuetut käyttöjärjestelmät ja myös tietyt kolmannen osapuolen ohjelmistot
- SupportAssist -toiminnallisuus proaktiiviseen, automaattiseen vikojen tunnistukseen, vikailmoituksiin ja automaattiseen tukitapauksen luomiseen
- Vakiona Keep Your Hard Drive -palvelu ja Dell Accidental Damage -vakuutus laitteen putoamisen, nesteen aiheuttaman vian tai ylijännitepiikin varalta
Dell Palvelulaajennuksen tilaaminen on helppoa. Lisää ostoskoriin tuote ja haluamasi palvelulaajennus, ja paketti on valmis. Palvelulaajennusta ei tarvitse rekisteröidä erikseen sillä F9 ja Dell hoitavat rekisteröinnin puolestasi. Mikäli tukilaajennus tilataan ilman laitteistoa, tulee laitteen service tag ilmoitaa tilauksen yhteydessä.
Takuulaajennus tulee tilata 90 päivän kuluessa päätelaitteen tilauksesta.
Kuvaus | |
Kriittiset kuormitukset ja sovellukset edellyttävät tuen jatkuvaa tavoitettavuutta. Niitä tukevien järjestelmien tuen on oltava muutakin kuin rikkinäisten laitteiden korjaamista – tarvitaan automaattisia, ennaltaehkäiseviä ja ennustavia toimia, joilla ongelmiin voidaan vastata, ennen kuin ne ehtivät tapahtua. Vastaus on ProSupport Plus. Nykyaikaisten muuttuvien konesalien ja monimutkaisten ympäristöjen vaatimuksiin suunnitellun ProSupport Plussan asiantuntijuuden, tekniikan ja analytiikan yhdistelmän ansiosta voit ottaa monimutkaista tekniikkaa käyttöön huolettomasti. Tämä yritysluokan tukipalvelu parantaa tärkeiden järjestelmien tehokkuutta ja vakautta ennakoivien toimenpiteiden avulla ja mahdollistaa sen, että pystyt keskittymään strategisten tavoitteittesi saavuttamiseen. |
|
Yleistä | |
Sisältää huollon | Osat ja työ |
Sijainti | On-site |
Sopimusaika | 4 vuotta |
Vasteaika | Seuraava työpäivä |
Huollon saatavuus | 10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa |
Hinnoittelutyyppi | Near-Point-Of-Sale (NPOS) |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 4 vuotta – on-site – vasteaika STP – saatavuus 10 tuntia päivässä / maanantai – perjantai
Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – online-tuki – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – etädiagnoosi – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin | Dell XPS 13 7390, 13 7390 2-in-1, 13 9300, 13 9305, 13 9310, 13 9310 2-in-1, 13 9365 2-in-1, 13 9370, 13 9380, 15 7590, 15 9500, 15 9570, 15 9575 2-in-1, 17 9700, 9310 2-in-1 |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.