DELL SERVICE 4Y PREMIUM SUPPORT (2Y CR TO 4Y PRS) (PN3LGS_2CR4PR)

185,55147,85

Saatavuus

Noutopisteessä 0 kpl
Heti Toimitettavissa 100 kpl
Toimitusaika 1-3 Arkipäivää

Tuotetiedot

Tuotekoodi PN3LGS_2CR4PR
Valmistaja DELL
Maksa erissä keskimäärin noin 9,30 /kk
(Joustava erämaksu, 24 kuukauden maksuajalla KLARNA erämaksulla)
Luoton kokonaiskustannus 222,50 - Lue lisää

Kuvaus

  • Premium Support
  • 4 vuosi/vuosia
  • Palveluaika (tuntia x päivää): 24x7x365
  • Puhelintuki Web-tuki

DELL SERVICE 4Y PREMIUM SUPPORT (2Y CR TO 4Y PRS)

Kuvaus
Luotettava, nopea, reaaliaikainen ja ammattitaitoinen tuki saatavilla 24/7. Dell Premium Support -palvelun (Dellin Premium-tuki) avulla saat ilmoituksen, kun ongelma havaitaan. SupportAssist-teknologian ansiosta asiantuntijatiimimme voi tunnistaa ja korjata ongelmat nopeasti, minkä jälkeen voit jatkaa työntekoa tavalliseen tapaan. Jos ongelman ratkaisu ei onnistu etädiagnoosin jälkeen, lähetämme Dell-teknikon tai -osan luoksesi.
*Dell Technologies Services -palveluiden saatavuus ja ehdot vaihtelevat alueittain ja tuotteittain. Saat lisätietoja myyntiedustajalta.
Tuotteen ominaisuudet
  • Priorisoitu 24/7-pääsy laitteisto- ja ohjelmistotukeen
  • Tuki asiakkaan luona etädiagnoosin jälkeen
  • Kansainvälinen tuki – apua, joka kulkee mukanasi
  • Automaattiset ilmoitukset laitteisto- ja ohjelmisto-ongelmista SupportAssistin avulla
Yleistä
Sisältää huollon Osat ja työ
Sijainti On-site
Sopimusaika 4 vuotta
Vasteaika 1-2 työpäivää
Huollon saatavuus 9 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Tiedot
Huolto ja tuki Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 4 vuotta – on-site – vasteaika 1-2 työpäivää – saatavuus 9 tuntia päivässä (09:00 – 18:00) / maanantai – perjantai

Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – online-tuki – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – etädiagnoosi – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Yhteensopivuustiedot
Suunniteltu malleihin Dell G3 15 3500

Dell G5 15 5500, 15 5590, SE 5505

Dell G7 15 7500, 17 7700

Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.

Lisätiedot

Valmistaja

Tuotekoodi
Palvelutyyppi

Premium Support

Huolto sisältyy

Osat ja työ

Palveluaika (tuntia x päivää)

24x7x365

Vuosien määrä

4 vuosi/vuosia

Puhelintuki

Kyllä

Web-tuki

Kyllä

Vianetsintä

Kyllä

Osien vaihto

Kyllä

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “DELL SERVICE 4Y PREMIUM SUPPORT (2Y CR TO 4Y PRS) (PN3LGS_2CR4PR)”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Suomenkieliset materiaalit

Materials in English