DELL SERVICE 3Y PROSUPPORT PLUS (3Y PS TO 3Y PSP) (L9SM9C_3PS3PSP)

60,2047,97

Saatavuus

Noutopisteessä 0 kpl
Heti Toimitettavissa 100 kpl
Toimitusaika 1-3 Arkipäivää

Tuotetiedot

Tuotekoodi L9SM9C_3PS3PSP
Valmistaja DELL
Maksa erissä keskimäärin noin 5,20 /kk
(Joustava erämaksu, 14 kuukauden maksuajalla KLARNA erämaksulla)
Luoton kokonaiskustannus 72,20 - Lue lisää

Kuvaus

Kolmen vuoden Dell ProSupport Plus NBD On-Site -palvelulaajennus. Dell ProSupportin avulla asiakkaat voivat ottaa täyden hyödyn Dellin tukipalveluista ja varmistaa liiketoiminnan kannalta tärkeiden järjestelmien toimintavarmuuden kaikissa tilanteissa. ProSupportiin sisältyy aina varaosat ja korjaus asiakkaan tiloissa. Prosupport Plus on Dellin kattavin palvelulaajennus, joka sisältää On-site -tuen lisäksi mm. Accidental Damage -vahinkoturvan.

  • ProSupport -tukinumero ja yhteys teknisiin asiantuntijoihin 24/7, suomen kielellä klo 8 – 16
  • On-site-tuki sisältäen työt asiakkaan tiloissa seuraavan arkipäivän vasteajalla – 24/7
  • Ohjelmistotuki kattaen tuetut käyttöjärjestelmät ja myös tietyt kolmannen osapuolen ohjelmistot
  • SupportAssist -toiminnallisuus proaktiiviseen, automaattiseen vikojen tunnistukseen, vikailmoituksiin ja automaattiseen tukitapauksen luomiseen
  • Vakiona Keep Your Hard Drive -palvelu ja Dell Accidental Damage -vakuutus laitteen putoamisen, nesteen aiheuttaman vian tai ylijännitepiikin varalta

Dell Palvelulaajennuksen tilaaminen on helppoa. Lisää ostoskoriin tuote ja haluamasi palvelulaajennus, ja paketti on valmis. Palvelulaajennusta ei tarvitse rekisteröidä erikseen sillä F9 ja Dell hoitavat rekisteröinnin puolestasi. Mikäli tukilaajennus tilataan ilman laitteistoa, tulee laitteen service tag ilmoitaa tilauksen yhteydessä.

Takuulaajennus tulee tilata 90 päivän kuluessa päätelaitteen tilauksesta.

Kuvaus
ProSupport Plus on Dellin laajin tukipalvelu, jossa yhdistyvät priorisoitu 24/7-pääsy asiantuntijatukeen, vahinkoturva, kiintolevyjen säilytys, tuki seuraavana päivänä asiakkaan luona etädiagnoosin jälkeen sekä ongelmien ennakoiva ja automaattinen havainnointi sekä niistä ilmoittaminen. Se takaa laitteiden ja ohjelmistojen sujuvan toiminnan, jolloin sinä voit keskittyä olennaiseen.
Dell Technologies Services -palveluiden saatavuus ja ehdot vaihtelevat alueittain ja tuotteittain. Saat lisätietoja myyntiedustajalta.
Tuotteen ominaisuudet
  • Suora yhteys paikallisiin ProSupport-insinööreihin 24/7
  • Ennakoiva havainnointi, automaattinen ongelmista ilmoittaminen, vikojen esto ja ilmoitukset SupportAssistin avulla
  • Kiintolevyn säilyttäminen vaihdon jälkeen tietoturvan varmistamiseksi
  • Vaurioiden korjaus putoamisen, roiskeiden ja virtapiikkien aiheuttamien vahinkojen jälkeen
Yleistä
Sisältää huollon Osat ja työ
Sijainti On-site
Sopimusaika 3 vuotta
Vasteaika Seuraava työpäivä
Huollon saatavuus 10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Tiedot
Huolto ja tuki Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 3 vuotta – on-site – vasteaika STP – saatavuus 10 tuntia päivässä / maanantai – perjantai

Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – online-tuki – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – etädiagnoosi – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai

Yhteensopivuustiedot
Suunniteltu malleihin Dell Latitude 9410 2-in-1

Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.

Lisätiedot

Valmistaja

Tuotekoodi

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “DELL SERVICE 3Y PROSUPPORT PLUS (3Y PS TO 3Y PSP) (L9SM9C_3PS3PSP)”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *