Kuvaus
Kolmen vuoden Dell ProSupport Plus NBD On-Site -palvelulaajennus. Dell ProSupportin avulla asiakkaat voivat ottaa täyden hyödyn Dellin tukipalveluista ja varmistaa liiketoiminnan kannalta tärkeiden järjestelmien toimintavarmuuden kaikissa tilanteissa. ProSupportiin sisältyy aina varaosat ja korjaus asiakkaan tiloissa. Prosupport Plus on Dellin kattavin palvelulaajennus, joka sisältää On-site -tuen lisäksi mm. Accidental Damage -vahinkoturvan.
- ProSupport -tukinumero ja yhteys teknisiin asiantuntijoihin 24/7, suomen kielellä klo 8 – 16
- On-site-tuki sisältäen työt asiakkaan tiloissa seuraavan arkipäivän vasteajalla – 24/7
- Ohjelmistotuki kattaen tuetut käyttöjärjestelmät ja myös tietyt kolmannen osapuolen ohjelmistot
- SupportAssist -toiminnallisuus proaktiiviseen, automaattiseen vikojen tunnistukseen, vikailmoituksiin ja automaattiseen tukitapauksen luomiseen
- Vakiona Keep Your Hard Drive -palvelu ja Dell Accidental Damage -vakuutus laitteen putoamisen, nesteen aiheuttaman vian tai ylijännitepiikin varalta
Dell Palvelulaajennuksen tilaaminen on helppoa. Lisää ostoskoriin tuote ja haluamasi palvelulaajennus, ja paketti on valmis. Palvelulaajennusta ei tarvitse rekisteröidä erikseen sillä F9 ja Dell hoitavat rekisteröinnin puolestasi. Mikäli tukilaajennus tilataan ilman laitteistoa, tulee laitteen service tag ilmoitaa tilauksen yhteydessä.
Takuulaajennus tulee tilata 90 päivän kuluessa päätelaitteen tilauksesta.
Kuvaus | |
ProSupport Plus on Dellin laajin tukipalvelu, jossa yhdistyvät priorisoitu 24/7-pääsy asiantuntijatukeen, vahinkoturva, kiintolevyjen säilytys, tuki seuraavana päivänä asiakkaan luona etädiagnoosin jälkeen sekä ongelmien ennakoiva ja automaattinen havainnointi sekä niistä ilmoittaminen. Se takaa laitteiden ja ohjelmistojen sujuvan toiminnan, jolloin sinä voit keskittyä olennaiseen. Dell Technologies Services -palveluiden saatavuus ja ehdot vaihtelevat alueittain ja tuotteittain. Saat lisätietoja myyntiedustajalta. |
|
Tuotteen ominaisuudet | |
|
|
Yleistä | |
Sisältää huollon | Osat ja työ |
Sijainti | On-site |
Sopimusaika | 3 vuotta |
Vasteaika | Seuraava työpäivä |
Huollon saatavuus | 10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 3 vuotta – on-site – vasteaika STP – saatavuus 10 tuntia päivässä / maanantai – perjantai
Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – online-tuki – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – etädiagnoosi – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin | Dell Latitude 9410 2-in-1 |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.