Kuvaus
Kolmen vuoden Dell ProSupport Plus NBD On-Site -palvelulaajennus. Dell ProSupportin avulla asiakkaat voivat ottaa täyden hyödyn Dellin tukipalveluista ja varmistaa liiketoiminnan kannalta tärkeiden järjestelmien toimintavarmuuden kaikissa tilanteissa. ProSupportiin sisältyy aina varaosat ja korjaus asiakkaan tiloissa. Prosupport Plus on Dellin kattavin palvelulaajennus, joka sisältää On-site -tuen lisäksi mm. Accidental Damage -vahinkoturvan.
- ProSupport -tukinumero ja yhteys teknisiin asiantuntijoihin 24/7, suomen kielellä klo 8 – 16
- On-site-tuki sisältäen työt asiakkaan tiloissa seuraavan arkipäivän vasteajalla – 24/7
- Ohjelmistotuki kattaen tuetut käyttöjärjestelmät ja myös tietyt kolmannen osapuolen ohjelmistot
- SupportAssist -toiminnallisuus proaktiiviseen, automaattiseen vikojen tunnistukseen, vikailmoituksiin ja automaattiseen tukitapauksen luomiseen
- Vakiona Keep Your Hard Drive -palvelu ja Dell Accidental Damage -vakuutus laitteen putoamisen, nesteen aiheuttaman vian tai ylijännitepiikin varalta
Dell Palvelulaajennuksen tilaaminen on helppoa. Lisää ostoskoriin tuote ja haluamasi palvelulaajennus, ja paketti on valmis. Palvelulaajennusta ei tarvitse rekisteröidä erikseen sillä F9 ja Dell hoitavat rekisteröinnin puolestasi. Mikäli tukilaajennus tilataan ilman laitteistoa, tulee laitteen service tag ilmoitaa tilauksen yhteydessä.
Takuulaajennus tulee tilata 90 päivän kuluessa päätelaitteen tilauksesta.
Kuvaus | |
Kriittiset työkuormat ja sovellukset edellyttävät jatkuvaa käytettävyyttä. Niitä tukevat järjestelmät puolestaan tarvitsevat korjauspalvelun lisäksi ennakoivia ja ehkäiseviä toimia, joilla ongelmat voidaan ratkaista etukäteen. Dell ProSupport Plus on tällainen ratkaisu. Se on suunniteltu nykyaikaisia, muuttuvia konesaleja ja monimutkaisia ympäristöjä varten. Dell ProSupport Plus -palvelun asiantuntijuuden, teknisten ratkaisujen ja ympäristöosaamisen avulla monimutkaisia tekniikoita voidaan ottaa käyttöön luottavaisin mielin. Tämä yritysluokan tukipalvelu parantaa kriittisten järjestelmien tehokkuutta ja vakautta ennakoivien toimenpiteiden avulla ja mahdollistaa sen, että pystyt keskittymään strategisten tavoitteittesi saavuttamiseen. | |
Yleistä | |
Sisältää huollon |
Osat ja työ |
Sijainti |
On-site |
Sopimusaika |
3 vuotta |
Vasteaika |
Seuraava työpäivä |
Huollon saatavuus |
10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 3 vuotta – on-site – vasteaika STP – saatavuus 10 tuntia päivässä / maanantai – perjantai Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – online-tuki – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – etädiagnoosi – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin |
Dell OptiPlex 7420 All In One |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.