Kuvaus
- Premium Support
- 2 vuosi/vuosia
- Palveluaika (tuntia x päivää): 9x5
- Puhelintuki Web-tuki
DELL SERVICE 3Y PREMIUM SUPPORT (2Y CR TO 3Y PRS)
Kuvaus | |
Käytettävissä on luotettava, reaaliaikainen ja henkilökohtainen tuki viikon jokaisena päivänä ympäri vuorokauden. Dell Premium Supportin avulla Dellin asiantuntijat ottavat yhteyttä sinuun, kun ongelma havaitaan. SupportAssist-teknologian avulla Dellin asiantuntijatiimi ratkaisee ongelmat nopeasti, jotta ne eivät muodostu esteiksi. Jos ongelman ratkaiseminen etänä ei onnistu, Dell lähettää Dellin teknikon luoksesi. | |
Yleistä | |
Sisältää huollon | Osat ja työ |
Sijainti | On-site |
Sopimusaika | 3 vuotta |
Vasteaika | 1-2 työpäivää |
Huollon saatavuus | 9 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 3 vuotta – on-site – vasteaika 1-2 työpäivää – saatavuus 9 tuntia päivässä (09:00 – 18:00) / maanantai – perjantai
Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – online-tuki – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – etädiagnoosi – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin | Dell Inspiron 3501, 3585, 3593, 3780, 3781, 3793 |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.