Kuvaus
- Premium Support
- 3 vuosi/vuosia
- Palveluaika (tuntia x päivää): 24x7x365
- Puhelintuki Web-tuki
DELL SERVICE 3Y PREMIUM SUPPORT (1Y CR TO 3Y PRS)
Kuvaus | |
Luotettava, nopea, reaaliaikainen ja ammattitaitoinen tuki saatavilla 24/7. Dell Premium Support -palvelun (Dellin Premium-tuki) avulla saat ilmoituksen, kun ongelma havaitaan. SupportAssist-teknologian ansiosta asiantuntijatiimimme voi tunnistaa ja korjata ongelmat nopeasti, minkä jälkeen voit jatkaa työntekoa tavalliseen tapaan. Jos ongelman ratkaisu ei onnistu etädiagnoosin jälkeen, lähetämme Dell-teknikon tai -osan luoksesi. *Dell Technologies Services -palveluiden saatavuus ja ehdot vaihtelevat alueittain ja tuotteittain. Saat lisätietoja myyntiedustajalta. |
|
Tuotteen ominaisuudet | |
|
|
Yleistä | |
Sisältää huollon | Osat ja työ |
Sijainti | On-site |
Sopimusaika | 3 vuotta |
Vasteaika | 1-2 työpäivää |
Huollon saatavuus | 9 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 3 vuotta – on-site – vasteaika 1-2 työpäivää – saatavuus 9 tuntia päivässä (09:00 – 18:00) / maanantai – perjantai
Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – online-tuki – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – etädiagnoosi – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin | Dell Inspiron 13 7300 2-in-1, 7306 2-in-1, 7386 2-in-1, 7391 2-in-1, 7501, 7580, 7586 2-in-1, 7590, 7591 2 in 1, 7786 2-in-1, 7791 2-in-1 |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.