Kuvaus
Kolmen vuoden osavaihtotakuu seuraavan arkipäivän vasteajalla vian diagnosoinnista. Dell toimittaa uuden osan asiakkaalle, ja jos osa ei ole asiakkaan itse vaihdettavissa, huolto tulee ja vaihtaa osan.
Dell Palvelulaajennuksen tilaaminen on helppoa. Lisää ostoskoriin tuote ja haluamasi palvelulaajennus, ja paketti on valmis. Palvelulaajennusta ei tarvitse rekisteröidä erikseen sillä F9 ja Dell hoitavat rekisteröinnin puolestasi. Mikäli tukilaajennus tilataan ilman laitteistoa, tulee laitteen service tag ilmoitaa tilauksen yhteydessä.
Takuulaajennus tulee tilata 90 päivän kuluessa päätelaitteen tilauksesta.
Kuvaus | |
Jos asiakas on tilannut Onsite Service (Paikan päällä -palvelu) -palvelun, Dell-teknikko määrittää puhelinvianmäärityksessä, onko huoltoteknikko lähetettävä paikan päälle hyväksytyn korjauksen suorittamiseksi. Onsite Service (Paikan päällä -palvelu) -palveluiden tapauksessa teknikko saapuu tavallisesti seuraavana työpäivänä. | |
Yleistä | |
Sisältää huollon |
Osat ja työ |
Sijainti |
On-site |
Sopimusaika |
1 vuosi |
Tuettu jakso |
3. vuosi |
Vasteaika |
Seuraava työpäivä |
Huollon saatavuus |
10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 1 vuosi – on-site – vasteaika STP – saatavuus 10 tuntia päivässä / maanantai – perjantai Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 1 vuosi – saatavuus normaaleina työaikoina / maanantai – perjantai Tekninen tuki – online-tuki – 1 vuosi – saatavuus normaaleina työaikoina / maanantai – perjantai Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 1 vuosi – saatavuus normaaleina työaikoina / maanantai – perjantai |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin |
Dell OptiPlex 7420 All In One |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.