Kuvaus
Premium Onsite SWAP – Brother vastaa huoltokutsuun 8 tunnin sisällä (arkisin ma-pe klo 8-16) ja on yhteydessä asiakkaaseen vikatilanteen selvittämiseksi. Brother tai valtuutettu huoltokumppani vaihtaa laitteen asiakkaan luona kahden (2) työpäivän kuluessa siitä, kun Brother on ollut asiakkaaseen yhteydessä. Laite voi olla myös kunnostettu tai vastaava tuotemalli. Brother huolehtii rikkoutuneen laitteen sisältämien asiakastietojen poistamisesta tietosuoja-asetuksen mukaisesti, sekä rikkoutuneen laitteen pois viemisestä.
Takuupaketti on voimassa 36, 48 tai 60 kuukautta ja sisältää tarvittavat varaosat (ei tulostustarvikkeita). Takuupaketti ja uusi Brother-laite tulee rekisteröidä 60 päivän sisällä ostopäivästä Brother Online -sivuilla.
Voiamssa: Ruotsi, Suomi.
Yleistä | |
Sisältää huollon | Tuotteen vaihto |
Sijainti | On-site |
Sopimusaika | 3 vuotta |
Vasteaika | 1-2 työpäivää |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – tuotteen vaihto – 3 vuotta – on-site – vasteaika 1-2 työpäivää
Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 3 vuotta |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.