Kuvaus
- ProSupport for monitors
- 3 vuosi/vuosia
- Palveluaika (tuntia x päivää): 24x7x365
- Puhelintuki Web-tuki
Kolmen vuoden Dell ProSupport NBD On-Site -palvelulaajennus. Dell ProSupportin avulla asiakkaat voivat ottaa täyden hyödyn Dellin tukipalveluista ja varmistaa liiketoiminnan kannalta tärkeiden järjestelmien toimintavarmuuden kaikissa tilanteissa. ProSupportiin sisältyy aina varaosat ja korjaus asiakkaan tiloissa.
- ProSupport -tukinumero ja yhteys teknisiin asiantuntijoihin 24/7, suomen kielellä klo 8 – 16
- On-site-tuki sisältäen työt asiakkaan tiloissa seuraavan arkipäivän vasteajalla – 24/7
- Ohjelmistotuki kattaen tuetut käyttöjärjestelmät ja myös tietyt kolmannen osapuolen ohjelmistot
- SupportAssist -toiminnallisuus proaktiiviseen, automaattiseen vikojen tunnistukseen, vikailmoituksiin ja automaattiseen tukitapauksen luomiseen
Dell Palvelulaajennuksen tilaaminen on helppoa. Lisää ostoskoriin tuote ja haluamasi palvelulaajennus, ja paketti on valmis. Palvelulaajennusta ei tarvitse rekisteröidä erikseen sillä F9 ja Dell hoitavat rekisteröinnin puolestasi. Mikäli tukilaajennus tilataan ilman laitteistoa, tulee laitteen service tag ilmoitaa tilauksen yhteydessä.
Takuulaajennus tulee tilata 90 päivän kuluessa päätelaitteen tilauksesta.
Kuvaus | |
Koska IT-osastosi on aina ensimmäinen taho, jonka puoleen henkilöstösi kääntyy ongelmatilanteissa, on sen toiminnassa monia haasteita. Nämä haasteet saattavat vaikeuttaa sisäisten hankkeiden ja strategisten projektien suorittamista. Et varmastikaan halua tuhlata kallista aikaa perusvianmääritykseen. Dell ProSupportin avulla voit paitsi pienentää kustannuksia ja parantaa tuottavuutta usean toimittajan ympäristössäsi, myös vähentää päivittäisten hallintatehtävien aiheuttamaa kuormitusta. Pidä asiakkaat tyytyväisinä ja vapauta aikaa tärkeämpiin toimiin Dell ProSupportin avulla. | |
Yleistä | |
Sisältää huollon | Tuotteen vaihto |
Sijainti | Toimitus |
Sopimusaika | 3 vuotta |
Vasteaika | Seuraava työpäivä |
Hinnoittelutyyppi | Near-Point-Of-Sale (NPOS) |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – tuotteen vaihto – 3 vuotta – toimitus – vasteaika STP
Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – online-tuki – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – etädiagnoosi – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 3 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.