Viallisen tuotteen takuuvaihto

Asiakaspalvelumme auttaa teitä laitteen ongelmanratkonnassa, vikatilanteessa voitte ottaa yhteyttä tekniseen tukeemme osoitteessa [email protected].

Takuuaikana normaalikäytössä vikaantunut laite korjataan / korvataan uudella. Useimmat valmistajat hoitavat takuunsa suoraan loppukäyttäjän kanssa, ja tämä on myös nopein tapa saada takuu hoidettua. Katso oheiselta listalta laitteesi huoltoliikkeen yhteystiedot.

Jos tuotteesi valmistajaa ei löydynyt listasta, voitte täyttää linkin alta löytyvän takuuvaihtolomakkeen tuotteen palautusta varten. Saatte palautukseen  vaadittavan palautusnumeron sähköpostilla.

Kaikilla myymillämme tuotteille on vähintään 12 kk takuu, paitsi akut ja tehdyt työsuoritteet 3kk. Ensisijaisesti tuote korjataan tai vaihdetaan teknisiltä ominaisuuksiltaan vastaavaan tuotteeseen. Korjattavien tuotteiden osalta päätöksen korjauksesta tekee maahantuojan tai valmistajan huoltopiste. Useamman vuoden ikäinen tuote hyvitetään kuitenkin maksimissaan tuotteen nykyhintatason mukaan. Tiettyihin tuotteisiin kuten isot kodinkoneet sovelletaan ikävähennystä, joka perustuu tuotteen elinkaareen max. viisi vuotta.

Muut takuuehdot Takuun perusteella DS korjaa takuun piiriin kuuluvat viat, jotka ilmenevät laitteita normaalisti käytettäessä käyttö-ohjeita noudattaen ja jotka ilmoitetaan DS:lle takuuaikana välittömästi vian ilmettyä. Kohdassa 5.1 sovitun lisäksi DS ei vastaa palveluiden, laitteiden, ohjelmien, varaosien ja tarvikkeiden virheistä tai niiden seurauksista. Asiakas on velvollinen osoittamaan takuun voimassaolon. Jos takuunalainen työ on tehty DS:n korjaamossa, Yritykset vastaa vialliseksi toteamansa tavaran kuljetuksesta DS:n korjaamoon ja takaisin omalla kustannuksellaan.

Aiheettomat takuupalautukset. Jos asiakas palauttaa tuotteen joka osoittautuu ehjäksi on DS oikeutettu perimään testauksesta ja tarkastuksesta 25.00 euron suuruisen maksun. (sis. alv).

Siirry täyttämään lomake »