Kuvaus
Kuvaus | |
Kun laitteisto-ongelmia ilmaantuu, on sitä parempi mitä nopeammin voit taas tehdä töitä. Saat käyttöösi osaamista HP:n seuraavan työpäivän asiakkaan tiloissa -ratkaisulla ja viallisen tallennusvälineen tietojen säilytyksellä. Laadukas etätuki tai seuraavana työpäivänä kätevästi paikan päällä saatava tuki takaavat sen, että saat tarvittaessa apua, jotta voit jatkaa työntekoa. Vahinkosuoja on saatavilla, mutta se kattaa vain ratkaisun perustietokoneen, ei mitään oheislaitteita. Ratkaisu kattaa peruslaitteistot ja enintään 6 yhdessä myytyä lisäoheislaitetta. Ratkaisu sisältää esimerkiksi näytöt (enintään 2), telakat, langattomat näppäimistöt, langattomat hiiret ja kuulokkeet. | |
Tuotteen ominaisuudet | |
|
|
Yleistä | |
Sisältää huollon |
Osat ja työ |
Sijainti |
On-site |
Sopimusaika |
3 vuotta |
Vasteaika |
Seuraava työpäivä |
Huollon saatavuus |
9 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 3 vuotta – on-site – vasteaika STP – saatavuus 9 tuntia päivässä / maanantai – perjantai Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 3 vuotta – saatavuus 9 tuntia päivässä / maanantai – perjantai Viallisten tukien siirto – 3 vuotta Tekninen tuki – etädiagnoosi – 3 vuotta Tuotetietotuki – verkkotietokannan käyttöoikeus – 3 vuotta |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin |
HP 470 G10 Notebook, 470 G9 Notebook HP Pro x360 435 G10 Notebook, 435 G9 Notebook HP ProBook 430 G8 Notebook, 440 G8 Notebook, 440 G9 Notebook, 4410s, 445 G10 Notebook, 450 G10 Notebook, 450 G8 Notebook, 450 G9 Notebook, 455 G10 Notebook |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.