Kuvaus
LENOVO 4Y PREMIER SUPPORT FROM 1Y DEPOT: NB V1/V3 SERIES
Kuvaus | |
Haluatko parantaa yrityksesi ja työntekijöidesi tukikokemusta? Lenovo Premier Support tarjoaa VIP-kohtelun sekä IT-henkilöstölle että loppukäyttäjille. Saat suoran yhteyden huipputeknikkoihin, jotka kuuntelevat ensin ja tarjoavat sitten kehittynyttä vianmääritystä – ei skriptejä. Heidät mitataan ensimmäisellä korjauskerralla, joten he ovat sitoutuneet nopeaan ja täsmälliseen ratkaisuun. Käytössäsi on myös teknisiä asiakaspäälliköitä, jotka toimivat keskitettynä yhteyspisteenä tapausten hallinnassa. Saat ansaitsemasi johdonmukaisuuden, vastuullisuuden ja näkyvyyden. Seuraavan työpäivän korjauspalvelun ja priorisoidun varaosien saatavuuden ansiosta pidät järjestelmän käyttökatkokset ja tuottavuushäiriöt mahdollisimman vähäisinä. Tämä on Premierin ero. |
|
Yleistä | |
Sisältää huollon |
Osat ja työ |
Sijainti |
On-site |
Sopimusaika |
4 vuotta |
Huollon saatavuus |
24 tuntia päivässä / 7 päivää viikossa |
Tuetut konfiguroinnit |
Järjestelmä 1 vuoden kuriiri- tai kuljetustakuulla |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 4 vuotta – on-site – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – online-tuki – 4 vuotta Tekninen tuki – raportti – 4 vuotta |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.