Kuvaus
- Collect & Return
- 3 vuosi/vuosia
- Palveluaika (tuntia x päivää): 8x5
- Puhelintuki Web-tuki
Kolmen vuoden nouto/palautus takuu. Kuriiri noutaa laitteen huolletavaksi Dellille ja palauttaa huollon päätyttyä asiakkaalle.
Dell Palvelulaajennuksen tilaaminen on helppoa. Lisää ostoskoriin tuote ja haluamasi palvelulaajennus, ja paketti on valmis. Palvelulaajennusta ei tarvitse rekisteröidä erikseen sillä F9 ja Dell hoitavat rekisteröinnin puolestasi. Mikäli tukilaajennus tilataan ilman laitteistoa, tulee laitteen service tag ilmoitaa tilauksen yhteydessä.
Kuvaus | |
Dell tai Dellin valtuuttama jälleenmyyjä tarjoaa laitteiston perushuoltopalvelun palvelun vastetason mukaisesti. Asiakkaan soveltuva palvelun vastetaso on määritetty asiakkaan tuetun tuotteen tilausvahvistuksessa, laskussa tai kuitissa. Palvelun vastetasoihin kuuluu korjaamopalvelu – nouto- ja palautuspalvelu (CAR). Tämä palvelu tarjoaa teknisiä tukivaihtoehtoja (esim. puhelin ja Internet) sekä huolto-osia ja niihin liittyviä työpalveluita valmistusvirheiden korjausta varten laitteiston takuuaikana, joka koskee asiakkaan tuettuja tuotteita. | |
Yleistä | |
Sisältää huollon | Osat ja työ |
Sijainti | Nouto ja palautus |
Sopimusaika | 1 vuosi |
Tuettu jakso | 3. vuosi |
Hinnoittelutyyppi | Near-Point-Of-Sale (NPOS) |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 1 vuosi – nouto ja palautus
Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 1 vuosi – saatavuus normaaleina työaikoina / maanantai – perjantai Tekninen tuki – online-tuki – 1 vuosi – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai Tekninen tuki – sähköpostineuvonta – 1 vuosi / maanantai – sunnuntai |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin | Dell Vostro 7500, 7590 |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.