Kuvaus
- Seuraavan työpäivän NBD vasteaika
- Lenovon tuottama maailmanlaajuinen tukipalvelu (yli 100 maata)
- Laajentaa onsite-takuun entistä kattavammaksi kokonaisuudeksi
- Huoltotapausten ja varaosasaatavuuden priorisointi
- Yksilöity Premier palvelunumero (Ei puhelujen uudelleenohjausta), tuki palvelee 24/7
- Nimetty Technical Account Manager (TAM), joka vastaa huoltotapauksen hoidosta alusta loppuun
- Sisältää ohjelmistotuen mm. Microsoft Office, Adobe Photoshop, Skype, Google Chrome, Dropbox, Red Hat- ja Suse Linux -ohjelmistoille
- Laite huolletaan asiakkaan tiloissa, poislukien käyttäjän itse vaihdettavat CRU (Customer Replacement Unit) osat
- HUOM! Mikäli vika on paikannettavissa puhelimitse ja osa on asiakkaan itse vaihdettavissa (CRU), uusi osa lähetetään asiakkaalle.
- TICRU (Technican Install CRU) takuulaajennuksen avulla huoltomies saapuu aina paikalle suorittamaan huoltotyön. TICRU laajennus ostettava erikseen.
Yleistä | |
Sisältää huollon | Osat ja työ |
Sijainti | On-site |
Sopimusaika | 4 vuotta |
Vasteaika | Seuraava työpäivä |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 4 vuotta – on-site – vasteaika STP
Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 4 vuotta – saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai – sunnuntai |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin |
Lenovo ThinkPad X1 Carbon (7th Gen) 20QD
Lenovo ThinkPad X1 Extreme (2nd Gen) 20QV |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.