Kuvaus
- Seuraavan työpäivän NBD vasteaika
- Lenovon tuottama maailmanlaajuinen tukipalvelu (yli 100 maata)
- Laajentaa onsite-takuun entistä kattavammaksi kokonaisuudeksi
- Huoltotapausten ja varaosasaatavuuden priorisointi
- Yksilöity Premier palvelunumero (Ei puhelujen uudelleenohjausta), tuki palvelee 24/7
- Nimetty Technical Account Manager (TAM), joka vastaa huoltotapauksen hoidosta alusta loppuun
- Sisältää ohjelmistotuen mm. Microsoft Office, Adobe Photoshop, Skype, Google Chrome, Dropbox, Red Hat- ja Suse Linux -ohjelmistoille
- Laite huolletaan asiakkaan tiloissa, poislukien käyttäjän itse vaihdettavat CRU (Customer Replacement Unit) osat
- HUOM! Mikäli vika on paikannettavissa puhelimitse ja osa on asiakkaan itse vaihdettavissa (CRU), uusi osa lähetetään asiakkaalle.
- TICRU (Technican Install CRU) takuulaajennuksen avulla huoltomies saapuu aina paikalle suorittamaan huoltotyön. TICRU laajennus ostettava erikseen.
Yleistä | |
Sisältää huollon | Osat ja työ |
Sijainti | On-site |
Sopimusaika | 4 vuotta |
Vasteaika | Seuraava työpäivä |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – osat ja työ – 4 vuotta – on-site – vasteaika STP
Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 4 vuotta |
Yhteensopivuustiedot | |
Suunniteltu malleihin |
Lenovo ThinkPad P1 20ME
Lenovo ThinkPad P40 Yoga 20GR Lenovo ThinkPad P50 20EQ Lenovo ThinkPad P50s 20FK Lenovo ThinkPad P51 20HH, 20HJ, 20MN Lenovo ThinkPad P51s 20HC, 20K0 Lenovo ThinkPad P52 20MA Lenovo ThinkPad P52s 20LC Lenovo ThinkPad P70 20ES Lenovo ThinkPad P71 20HK, 20HL Lenovo ThinkPad P72 20MC Lenovo ThinkPad W540 20BH Lenovo ThinkPad W541 20EG Lenovo ThinkPad W550s 20E1 |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.